Waar kan ik de levertermijn van een artikel terugvinden?
Je kunt de verwachte levertermijn van een artikel terugvinden op de productpagina van onze websit...
Wat als ik mijn bestelling niet binnen de verwachte termijn ontvang?
Als je bestelling niet binnen de verwachte termijn is geleverd, neem dan contact op via het conta...
Hoe kan ik de status van een deellevering volgen?
Je ontvangt voor elke deellevering een aparte track-and-trace code. Deze kun je gebruiken om de s...
Kan ik mijn levering volgen?
Ja, je kunt de status van je bestelling volgen via:- Mijn bestellingen (als je een account hebt)....
Er is maar een deel van mijn bestelling geleverd. Is dit normaal?
Bij lange levertermijnen worden bestellingen soms in deelleveringen verstuurd. Twijfel je? Neem c...
Ik heb meerdere artikelen besteld. Worden die samen geleverd?
Alle artikelen worden zoveel mogelijk samen geleverd. Als de levertermijnen sterk verschillen, ka...
Wat betekenen de statussen bij mijn bestelling?
De statussen bij je bestelling geven aan in welk stadium van de verwerking je bestelling zich bev...
Wat betekenen de levertermijnen op de website?
De levertermijnen zijn richtlijnen en geen exacte leverdata. De geschatte levertermijn (binnen Be...
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Om je bestelling te volgen, kun je inloggen op onze website en via 'Mijn bestellingen' de status ...