Wijzigen of annuleren
Ik kocht een e-book aan, maar ik wou een fysiek boek. Wat kan ik doen?
E-books kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Ze zijn beveiligd voor persoonlijk gebru...
Wat gebeurt er als ik een foutief product bestel (bijv. verkeerde grootte, verkeerde versie)?
Als je per ongeluk een foutief product hebt besteld, kun je de bestelling annuleren of een wijzig...
Ik zou graag nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling. Kan dit?
Wat fijn dat je nog een artikel bij ons wilt bestellen! Helaas is het niet mogelijk om een artike...
Ik heb een melding gekregen dat mijn artikel niet leverbaar is. Kan ik dit ruilen voor een ander artikel?
Als een artikel niet leverbaar is, kun je kiezen voor een alternatief of annuleren. Wil je annule...
Ik heb een verkeerd artikel besteld. Kan ik dit nog wijzigen?
Als je een verkeerd artikel hebt besteld, kun je de bestelling annuleren voordat de levering is a...
Mijn bestelling is reeds verzonden. Kan deze toch nog tegengehouden worden?
Eenmaal je bestelling onderweg is, kan deze niet meer worden tegengehouden. Je hebt echter 14 kal...
Mijn bestelling is nog niet verzonden. Kan deze nog geannuleerd worden?
Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is toegekomen in ons magazijn. Ga naar 'Mijn...
Ik heb een foutieve afhaalwinkel gekozen. Kan dit nog gewijzigd worden?
Nee, zodra je bestelling is geplaatst, kan de afhaalwinkel niet meer worden gewijzigd.
De snelste...
Ik heb een foutief leveradres gekozen. Kan dit nog gewijzigd worden?
Zolang je pakket nog niet is verzonden, kunnen wij het leveradres nog voor je aanpassen. Neem zo ...
Kan ik mijn betaling achteraf aanpassen of annuleren?
Na verwerking kan een betaling niet meer worden aangepast of geannuleerd. Heb je een fout gemaakt...