Na mijn bestelling is de verkoopprijs van het door mij bestelde artikel gewijzigd. Wat nu?
Bij onlinebestellingen geldt altijd de laagste prijs: dit kan de geafficheerde prijs zijn of, ind...
Ik heb per ongeluk dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?
Controleer eerst of je inderdaad dubbel hebt besteld en betaald. Kijk na op je bankrekening of er...
Wat kan ik doen als mijn betaling met een boekenbon niet lukt?
Controleer of je het juiste bonnummer en de correcte webcode hebt ingevoerd. Kijk ook of je bon n...
Hoe kan ik mijn betaalmethode wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Het is niet mogelijk om de betaalmethode te wijzigen nadat je een bestelling hebt geplaatst en de...
Wat moet ik doen als mijn betaling niet wordt geaccepteerd?
Controleer of je de juiste betaalgegevens hebt ingevoerd en probeer het opnieuw met een andere be...
Ik krijg een foutmelding na mijn betaling. Is mijn bestelling geplaatst of niet?
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling succesvol is geplaatst. Heb je geen bevestig...
Bij mijn betaling kom ik op een website van Mollie terecht, is dat veilig?
Ja, Mollie is onze vertrouwde betaalpartner en voldoet aan alle veiligheidsnormen voor financiƫle...
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kunnen er verschillende oorzaken zijn: een foutief e...